RSS

ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ

08-05-2014

Το μάθημα «Ειδική Θεματική Δραστηριότητα», που προβλέπεται ως μάθημα επιλογής στη Β΄ τάξη Ημερησίου ΕΠΑ.Λ. και στη Γ΄ τάξη Εσπερινού ΕΠΑ.Λ., διδάσκεται από έναν εκπαιδευτικό, κατ’ εξαίρεση για το σχολικό έτος 2013-2014 (Σχετική 67791 Γ2 5-5-2014).
Πηγή Υ.ΠΑΙ.Θ.

14-04-2014

Μετά την ψήφιση του νόμου 4186, ΦΕΚ 193, τα ωρολόγια προγράμματα για το λύκειο έχουν ως κάτωθι, χωρίς αλλαγές από το 2012-2013

Ερευνητικές Εργασίες στο ωρολόγιο πρόγραμμα των λυκείων για το σχολικό έτος 2013-2014

Τάξη Ώρες Ωρολόγιο Πρόγραμμα/ Αριθμ. Εγκύκλίου
ΓΕΛ Ημερήσια Α  2  115478/Γ2/21-08-2013 (ΦΕΚ:2121/Β/2013) και  132448/Γ2/19-09-2013/ΥΠΑΙΘ μετά τον Ν. 4186
Β  2 36799/Γ2/02-04-2012 (ΦΕΚ:1163/Β/2012)
Γ  χ   63447/Γ2/27-06-2005 (ΦΕΚ:921/Β/2005)
Εσπερινά Α 2 115480/Γ2/21-08-2013 (ΦΕΚ:2121/Β/2013)
Β 2 115480/Γ2/21-08-2013 (ΦΕΚ:2121/Β/2013)
Γ χ   36798/Γ2/02-04-2012 (ΦΕΚ:1163/Β/2012)
Δ χ  63444/Γ2/27-06-2005  (ΦΕΚ:921/Β/2005)
ΕΠΑΛ Ημερήσια Α 116605/Γ2/23-08-13-2013 (ΦΕΚ:2211/Β/2013)
Β Χ  37596/Γ2/03-04-2012  (ΦΕΚ:1131/Β/2012 και ΦΕΚ:2057/Β/2007)
Γ Χ  111276/Γ2/08-10-2007 (ΦΕΚ: 2057/Β/2007)
Εσπερινά Α Χ   53143/Γ2/10-04-2014
Β Χ  37596/Γ2/03-04-2012 (ΦΕΚ:1131/Β/2012 και ΦΕΚ:26/Β/2008)
Γ Χ  37596/Γ2/03-04-2012 (ΦΕΚ:1131/Β/2012 και ΦΕΚ:26/Β/2008)
Δ Χ  138011/Γ2/15-01-2008 (ΦΕΚ:26/Β/2008)
Πηγή ΥΠΑΙΘ

17-10-2013

Οδηγίες για τη διδασκαλία της Ερευνητικής Εργασίας (project) της Α΄ τάξης ημερησίου Επαγγελματικού Λυκείου για το σχ. έτος 2013-2014.
Εγκύκλιος 151934/Γ2 /17-10-2013.
Πηγή Υ.ΠΑΙ.Θ.

10-09-2013

Αναθέσεις για Ερευνητικών Εργασιών στο Λύκειο, και «Βιωματικών Δράσεων– Συνθετικών Δημιουργικών Εργασιών– Project στο Γυμνάσιο, κατάργηση της συνδιδασκαλίας σε Ερευνητικές Εργασίες, όριο του αριθμού των Ερευνητικών Εργασιών που μπορεί να αναλάβει ο κάθε εκπαιδευτικός, και άλλα…στην με αρ. πρωτ. . 126567/Γ2/10-09-2013, ΦΕΚ 2344 B 20-9-2013 εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.
Πηγή Υ.ΠΑΙ.Θ.

04-09-2013

Οδηγίες για τη διδασκαλία της Ερευνητικής Εργασίας (project) της Α΄ και Β΄ τάξης Γενικού Λυκείου και Α΄ και Β΄ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχ. έτος 2013-2014.

Σύμφωνα με την εγκύκλιο με αρ. πρωτ. 120885/Γ2/03-09-2013 του Υ.ΠΑΙ.Θ. “Οδηγίες για τη διδασκαλία της Ερευνητικής Εργασίας (project) της Α΄ και Β΄ τάξης Γενικού Λυκείου και Α΄ και Β΄ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχ. έτος 2013-2014“, οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μπορούν να αποστείλουν τα σχέδια υποβολής Ερευνητικών Εργασιών στο Σχολικό Σύμβουλο Παιδαγωγικής Ευθύνης για να λάβουν ανατροφοδότηση για τα θέματα, τα ερευνητικά ερωτήματα, το τρόπο παρουσίασης, κλπ. Τονίζεται ο ρόλος της παρουσίασης και “Υπενθυμίζεται ότι κάθε ερευνητική εργασία, μετά τη βαθμολόγησή της στο τέλος του τετραμήνου, πρέπει να αναρτηθεί στο διαδίκτυο”. Επίσης, “Η διαδικασία κατανομής των μαθητών στις ερευνητικές εργασίες θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί το αργότερο μέχρι το τέλος της δεύτερης εβδομάδας από την έναρξη του διδακτικού έτους και μέχρι το τέλος της πρώτης εβδομάδος του δευτέρου τετραμήνου.” και επισημαίνεται η σημασία της αξιολόγησης και η αντιμετώπιση του φαινομένου της υπερβολικής βαθμολόγησης των Ερευνητικών Εργασιών. Τέλος, “είναι εφικτό μετά από έγκριση του Σχολικού Συμβούλου Παιδαγωγικής Ευθύνης το θέμα να επεκταθεί και στο δεύτερο τετράμηνο, για να διερευνηθούν και τα νέα ερωτήματα που θα αποτελέσουν τη θεματική της εργασίας των τετραμελών ομάδων του δευτέρου τετραμήνου” αφού, βέβαια, έχει προηγηθεί δημόσια παρουσίαση της Ερευνητικής Εργασίας και αξιολόγηση κατά τα προβλεπόμενα της εργασίας των μαθητών κατά το 1ο τετράμηνο.

Πηγή Υ.ΠΑΙ.Θ.

04-09-2013

Ερευνητικές Εργασίες και στο ωρολόγιο πρόγραμμα των γυμνασίων.

Για το σχολικό έτος 2013-2014 και για την α’ γυμνασίου, σύμφωνα με την εγκύκλιο του 115475/Γ2/21-08-2013 και 115472/Γ2/21-08-2013 του Υ.ΠΑΙ.Θ., αριθ. ΦΕΚ 2121/2013 για τα ημερήσια και εσπερινά γυμνάσια αντίστοιχα, καθιερώνονται οι “Βιωματικές Δράσεις−Συνθετικές Δημιουργικές Εργασίες − Project” με μία (1) ώρα στο ωρολόγιο εβδομαδιαίο πρόγραμμα.

23-08-2013

Ερευνητικές Εργασίες στο ωρολόγιο πρόγραμμα των λυκείων για το σχολικό έτος 2013-2014

Τάξη Ώρες Ωρολόγιο Πρόγραμμα/ Αριθμ. Εγκύκλίου
ΓΕΛ Ημερήσια Α  2 115478/Γ2/21-08-2013 (ΦΕΚ:2121/Β/2013)
Β  2 36799/Γ2/02-04-2012 (ΦΕΚ:1163/Β/2012)
Γ  χ   63447/Γ2/27-06-2005 (ΦΕΚ:921/Β/2005)
Εσπερινά Α 2 115480/Γ2/21-08-2013 (ΦΕΚ:2121/Β/2013)
Β 2 115480/Γ2/21-08-2013 (ΦΕΚ:2121/Β/2013)
Γ χ   36798/Γ2/02-04-2012 (ΦΕΚ:1163/Β/2012)
Δ χ  63444/Γ2/27-06-2005  (ΦΕΚ:921/Β/2005)
ΕΠΑΛ Ημερήσια Α 116605/Γ2/23-08-2013 (ΦΕΚ:2211/Β/2013)
Β Χ  37596/Γ2/03-04-2012  (ΦΕΚ:1131/Β/2012 και ΦΕΚ:2057/Β/2007)
Γ Χ  111276/Γ2/08-10-2007 (ΦΕΚ: 2057/Β/2007)
Εσπερινά Α Χ  145082/Γ2/8-10-2013
Β Χ  37596/Γ2/03-04-2012 (ΦΕΚ:1131/Β/2012 και ΦΕΚ:26/Β/2008)
Γ Χ  37596/Γ2/03-04-2012 (ΦΕΚ:1131/Β/2012 και ΦΕΚ:26/Β/2008)
Δ Χ  138011/Γ2/15-01-2008 (ΦΕΚ:26/Β/2008)
Πηγή ΥΠΑΙΘΠΑ

28-05-2013

Υπολογισμός κενών και πλεονασμάτων εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2013-2014

Για τον υπολογισμό των ωρών Project για τη νέα σχολική χρονιά, να ληφθούν υπόψη τα εξής: – Έκαστο τμήμα Project θα ανατίθεται σε έναν μόνο εκπαιδευτικό (η συνδιδασκαλία θα καταργηθεί) – Η ανάθεση του Project θα γίνεται υποχρεωτικά τελευταία και αφού θα έχουν ολοκληρωθεί οι αναθέσεις όλων των άλλων μαθημάτων – Θα υπάρχει η δυνατότητα ανάθεσης έως και δύο το πολύ τμημάτων Project ανά εκπαιδευτικό οποιασδήποτε ειδικότητας, με εξαίρεση τους εκπαιδευτικούς των ειδικοτήτων ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04.01, ΠΕ04.02, ΠΕ04.03, ΠΕ04.04 και ΠΕ04.05, στους οποίους θα επιτρέπεται η ανάθεση ενός μόνο τμήματος Project. Εγκύκλιος 70607/Δ2/23-05-2013

Πηγή ΥΠΑΙΘΠΑ

27-03-13

Διευκρινιστικές οδηγίες για τον υπολογισμό του Γενικού Μέσου Όρου στην Α΄ και Β΄ τάξη Ημερησίων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. για το σχ. έτος 2012-2013

Σχετικά με την εξαγωγή του Γενικού Μέσου Όρου, στην Α΄ και Β΄ τάξη ημερησίου και εσπερινού Επαγγελματικού Λυκείου, ο Γενικός Μέσος Όρος (Γ.Μ.Ο.) προκύπτει από το Μ.Ο. των βαθμών ετήσιας επίδοσης του μαθητή όλων των γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων, συμπεριλαμβανομένων και των μαθημάτων της Ερευνητικής Εργασίας και της Ειδικής Θεματικής Δραστηριότητας, και εκφράζεται με προσέγγιση δεκάτου. Πιο συγκεκριμένα, ο Γενικός Μέσος Όρος προκύπτει από τη διαίρεση του αθροίσματος των βαθμών ετήσιας επίδοσης των μαθημάτων που δεν έχουν κλάδους, τα οποία είναι γραπτώς εξεταζόμενα και των γινομένων των βαθμών ετήσιας επίδοσης των μαθημάτων με κλάδους πολλαπλασιαζόμενων επί το πλήθος των κλάδων του μαθήματος, διά του πλήθους των μαθημάτων που δεν έχουν κλάδους και των κλάδων των μαθημάτων. Εγκύκλιος 39788/Γ2 22-03-2013

Πηγή ΥΠΑΙΘΠΑ

5-12-12

Οδηγίες για τον υπολογισμό του Γενικού Μέσου Όρου στην Α΄ τάξη Γενικού και Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχ. έτος 2012-2013

Οδηγίες υπολογισμού Γ.Μ.Ο. (152212/Γ2/04-12-2012)

Πηγή ΥΠΑΙΘΠΑ

5-12-12

Τροποποίηση-συμπλήρωση της υπ’ αριθμ. 118842/Γ2/17-09-2008 υπουργικής απόφασης «Αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου, Γενικού Λυκείου, ΕΠΑ.Λ. και ΕΠΑ.Σ.» (ΦΕΚ 1984 Β΄), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει. Τροποποίηση-συμπλήρωση της υπ’ αριθμ. 118842/Γ2/17-09-2008 (138359/Γ2/06-11-2012)

Πηγή ΥΠΑΙΘΠΑ

14-09-12

Τροποποίηση και συμπλήρωση της με αρ. πρωτ. 47143/Γ2/27-04-2012 εγκυκλίου του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α με θέμα «Οδηγίες για τη διδασκαλία της Ερευνητικής Εργασίας της Α΄ και Β΄ τάξης Γενικού Λυκείου για το σχ. έτος 2012-2013» (105847/Γ2/03-09-2012)

Πηγή ΥΠΑΙΘΠΑ

09-09-12

Ανώτατο όριο αριθμού ερευνητικών εργασιών που μπορεί να αναλάβει ένας εκπαιδευτικός:

Αριθμός ερευνητικών εργασιών ανα εκπαιδευτικό (100838/Γ2/04-09-2012)

Πηγή ΥΠΑΙΘΠΑ

10-05-12

Αξιολόγηση των Ερευνητικών Εργασιών στα ΕΠΑΛ 2011-2012

(ΠΔ 61 2012 ΦΕΚ112 τ. Α’ 3-5-2012)

Η Αξιολόγηση των Ερευνητικών Εργασιών στα ΕΠΑΛ ακολουθεί αποσπάσματα του Άρθρου 1 του προεδρικού διατάγματος  61 του 2012 (ΦΕΚ 112 τ. Α΄) με τίτλο

Τροποποίηση διατάξεων του Π.Δ. 50/2008 (Α΄ 81) «Φοίτηση και Αξιολόγηση των μαθητών του Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑ.Λ.)» όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε από το Π.Δ. 43/2010 (Α΄ 86) «Τροποποίηση και συμπλήρωση του Π.Δ. 50/2008 (ΦΕΚ 81 Α΄) “Φοίτηση και Αξιολόγηση των μαθητών του Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑ.Λ.)”» τα οποία έχουν ως εξής: ……. Τα μη γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα είναι: α) Η Φυσική Αγωγή β) Η ερευνητική Εργασία (project) γ) Τα μαθήματα Υποστήριξης ……….. Το μάθημα Ερευνητική Εργασία (Project) εξετάζεται και βαθμολογείται χωριστά ανά τετράμηνο. …… Ερευνητική Εργασία (Project) «Κατά την έναρξη του σχολικού έτους, εντός του πρώτου δεκαπενθήμερου από την έναρξη των μαθημάτων συνέρχεται ο Σύλλογος Διδασκόντων σε ειδική συνεδρία για να εγκρίνει τα θέματα των Ερευνητικών Εργασιών, τα οποία στη συνέχεια θα προταθούν στους μαθητές της Α΄ τάξης του ΕΠΑ.Λ. για να επιλέξουν εκείνο που τους ενδιαφέρει. Όταν ολοκληρωθούν οι Ερευνητικές Εργασίες, στο τέλος του τετραμήνου, οι μαθητές τις παρουσιάζουν σε ειδική εκδήλωση που οργανώνεται από το σχολείο στη σχολική κοινότητα. Μετά και την παρουσίαση, οι μαθητικές ομάδες κάθε ερευνητικού θέματος υποβάλλουν προς αξιολόγηση τον ομαδικό φάκελο της Ερευνητικής τους Εργασίας, που περιλαμβάνει (α) ερευνητική έκθεση για το θέμα που μελέτησαν, τις ερευνητικές διαδικασίες που ακολούθησαν και τα συμπεράσματα της έρευνας, (β) ένα σχετικό με το θέμα και τα συμπεράσματα τους τέχνημα (αφίσα, ιστοσελίδα, βίντεο, πόστερ, φυλλάδιο, κατασκευή, κλπ) και (γ) ό,τι άλλο συμπληρωματικό υλικό σχετικό με την όλη εργασία τους κρίνουν τα μέλη της ερευνητικής ομάδας. Στο δεύτερο τετράμηνο προτείνονται και εγκρίνονται εκ νέου διαφορετικά θέματα από τους ίδιους καθηγητές που επέβλεπαν την εργασία στο πρώτο τετράμηνο. Τα κριτήρια αξιολόγησης του ερευνητικού έργου κάθε μαθητικής ομάδας αφορούν (α) στην ερευνητική διαδικασία που ακολούθησε η ομάδα, (β) στο περιεχόμενο της ερευνητικής εργασίας, (γ) στη γλώσσα και τη δομή της ερευνητικής έκθεσης και (δ) στον τρόπο της δημόσιας παρουσίασης της ομαδικής εργασίας. Τα κριτήρια της «ερευνητικής διαδικασίας» και του «περιεχομένου» αξιολογούνται με συντελεστή βαρύτητας 30% ο καθένας, ενώ τα δύο επόμενα («Γλώσσα/δομή» και «παρουσίαση») με συντελεστή 20% ο καθένας. Η αξιολόγηση του ομαδικού έργου γίνεται με βάση τον ομαδικό φάκελο της Ερευνητικής Εργασίας. Με σημείο εκκίνησης το βαθμό της ομαδικής εργασίας γίνεται και η βαθμολόγηση των μελών της ομάδας, με βάση το προσωπικό ημερολόγιο, τον ατομικό φάκελο των μελών και την προσωπική άποψη των υπεύθυνων εκπαιδευτικών για κάθε μέλος. Για το πρώτο τετράμηνο του σχολικού έτους 2011−2012, ως ατομικός βαθμός του μαθητή λογίζεται η ομαδική βαθμολογία της ομάδας εργασίας του. Από το δεύτερο τετράμηνο του σχολικού έτους 2011−2012, όπως και για τα επόμενα σχολικά έτη, εφαρμόζεται η ατομική αξιολόγηση των μαθητών σύμφωνα με τα παραπάνω προβλεπόμενα.» … Για τα μαθήματα που δεν εξετάζονται γραπτώς: Φυσική Αγωγή και Ερευνητική Εργασία, βαθμός ετήσιας επίδοσης είναι ο ετήσιος προφορικός βαθμός. Ως ετήσιος προφορικός βαθμός λογίζεται ο μέσος όρος των προφορικών βαθμών των δύο τετραμήνων και δίνεται με προσέγγιση δεκάτου. …. «Ειδικά για την Α΄ τάξη ο Βαθμός Ετήσιας Επίδοσης του μαθήματος Ερευνητική Εργασία (Project) συνυπολογίζεται για την εξαγωγή του Γενικού Μέσου Όρου (Γ.Μ.Ο.). …. «Για τα μαθήματα τα οποία δεν εξετάζονται γραπτώς ο βαθμός ετήσιας επίδοσης των μαθητών σε αυτά αναγράφεται στο απολυτήριο ή αποδεικτικό, στα υπηρεσιακά βιβλία καθώς και στα αποδεικτικά σπουδών». ….. «Για τους μαθητές της Α΄ τάξης του ΕΠΑ.Λ., οι οποίοι παραπέμφθηκαν στην ειδική εξεταστική περίοδο του Σεπτεμβρίου του ιδίου έτους στο μάθημα της Ερευνητικής Εργασίας, έχοντας βαθμό ετήσιας επίδοσης στο μάθημα αυτό μικρότερο του εννέα και πέντε δέκατα (9,5), επιλέγεται το θέμα στο οποίο υστέρησαν περισσότερο (από τα δυο με τα οποία ασχολήθηκαν συνολικά κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς) και οι επιβλέποντες εκπαιδευτικοί ορίζουν τμήματα της ερευνητικής εργασίας που κρίνουν ότι πρέπει να επεξεργαστούν εκ νέου. Το Σεπτέμβριο υποβάλλουν διορθωμένη την εργασία τους μαζί με το προσωπικό τους ημερολόγιο και τον ατομικό τους φάκελο προς επανα−αξιολόγηση. ……. Στο μάθημα «Ερευνητική Εργασία (Project)» οι κατ’ ιδίαν διδαχθέντες μαθητές δεν αξιολογούνται.». 03-05-12

Για την ανάθεση των ΕΕ σε ΓΕΛ για το σχ. έτος 2012-2013 διαβάστε τις κάτωθι οδηγίες:

Οδηγίες για τη διδασκαλία της ΕΕ της Α΄ και Β΄ τάξης ΓΕΛ για το σχ. έτος 2012-2013 (47143/Γ2/27-04-2012)

Πηγή ΥΠΔΒΜΘ: http://www.minedu.gov.gr/dioikhtika-eggrafa/eggrafa-deyterobathmias-ekpaideysis/03-05-12-odigies-gia-tin-ereynitiki-ergasia-stin-a-kai-b-lykelioy-sx-etos-2012-2013.html

27-04-12

Αξιολόγηση των Ερευνητικών Εργασιών στην Α΄ τάξη Ημερήσιων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. για το 2011-2012(ΠΔ 48 ΦΕΚ Α 97 2012)                        

Συγκεκριμένα 1ο τετράμηνο 2011-2012 Για το πρώτο τετράμηνο του σχολικού έτους 2011-2012, που είχε οριστεί ως πιλοτικό, οι εκπαιδευτικοί δεν προβήκατε σε ατομική αξιολόγηση των μαθητών, σύμφωνα με την με αρ. πρωτ. 97364/Γ2/30-08-2011 εγκύκλιο (ενότητα 9), και ως ατομικός βαθμός του μαθητή λογίστηκε η ομαδική βαθμολογία της επιμέρους μαθητικής ομάδας εργασίας του, και όχι του Τμήματος Ενδιαφέροντος. 2ο τετράμηνο 2011-2012 Από το δεύτερο τετράμηνο του 2011-2012 πραγματοποιείται κανονικά η ατομική αξιολόγηση των μαθητών σύμφωνα με το Π.Δ. 48/2012 (Α΄ 97) Άρθρο 1, Παράγραφος 10: «Οι μαθητικές ομάδες κάθε ερευνητικού θέματος υποβάλλουν, μετά την δημόσια παρουσίαση της ερευνητικής εργασίας, προς αξιολόγηση τον ομαδικό φάκελο της Ερευνητικής τους Εργασίας, που περιλαμβάνει (α)ερευνητική έκθεση για το θέμα που μελέτησαν, τις ερευνητικές διαδικασίες που ακολούθησαν και τα συμπεράσματα της έρευνας, (β) ένα σχετικό με το θέμα και τα συμπεράσματά τους τέχνημα (αφίσα, ιστοσελίδα, βίντεο, πόστερ, φυλλάδιο, κατασκευή, κ.λπ.) και (γ) ό,τι άλλο συμπληρωματικό υλικό σχετικό με την όλη εργασία τους κρίνουν τα μέλη της ερευνητικής ομάδας. Τα κριτήρια αξιολόγησης του ερευνητικού έργου των μαθητών αφορούν (α) στην ερευνητική διαδικασία που ακολούθησε η ομάδα, (β) στο περιεχόμενο της ερευνητικής εργασίας, (γ) στη γλώσσα και τη δομή της ερευνητικής έκθεσης και (δ) στον τρόπο της δημόσιας παρουσίασης της ομαδικής εργασίας. Οι τομείς της «ερευνητικής διαδικασίας» και του «περιεχομένου» αξιολογούνται με συντελεστή βαρύτητας 30% ο καθένας, ενώ οι δύο επόμενοι («Γλώσσα/δομή» και «παρουσίαση») με συντελεστή 20% ο καθένας. Η αξιολόγηση του ομαδικού έργου γίνεται με βάση τον Φάκελο της Ερευνητικής Εργασίας. Με σημείο εκκίνησης το βαθμό της ομαδικής εργασίας γίνεται και η βαθμολόγηση των μελών της ομάδας, με βάση το προσωπικό ημερολόγιο, τον ατομικό φάκελο των μελών και την προσωπική άποψη των υπεύθυνων εκπαιδευτικών για κάθε μέλος. Σε περίπτωση που κάποιος μαθητής δεν προάγεται στην επόμενη τάξη και δεν έχει προβιβάσιμο βαθμό στην ερευνητική εργασία, επιλέγεται το θέμα στο οποίο υστέρησε περισσότερο (από τα δυο με τα οποία ασχολήθηκε συνολικά κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς) και ο επιβλέπων εκπαιδευτικός του ορίζει τμήματα της ερευνητικής εργασίας που κρίνει ότι πρέπει να επεξεργαστεί εκ νέου. Το Σεπτέμβριο υποβάλλει διορθωμένη την εργασία του μαζί με το προσωπικό του ημερολόγιο και τον ατομικό του φάκελο προς επανααξιολόγηση.» Πως προκύπτει ο Γενικός Μέσος Όρος (Γ.Μ.Ο.) Π.Δ. 48/2012 (Α΄ 97) Άρθρο 1, Παράγραφος 11) «1. Στην Α΄ τάξη Ημερήσιου και Α΄ τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου ο Γενικός Μέσος Όρος (Γ.Μ.Ο.) προκύπτει από το Μ.Ο. των βαθμών ετήσιας επίδοσης του μαθητή όλων των γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων, συμπεριλαμβανομένου και του μαθήματος της Ερευνητικής Εργασίας, και εκφράζεται με προσέγγιση δεκάτου. (Η βαθμολογία του κάθε μαθητή στο μάθημα της «Ερευνητικής Εργασίας» προκύπτει ως ο μέσος όρος της αντίστοιχης βαθμολογίας του στα δυο τετράμηνα και εκφράζεται με προσέγγιση δεκάτου.)

22-04-12

Ερευνητικές Εργασίες στο ωρολόγιο πρόγραμμα των ΓΕΛ και ΕΠΑΛ από το σχ. ετ. 2012-2013

Τάξη Ώρες Εγκύκλιος
ΓΕΛ Ημερήσια Α 2 36797/Γ2/02-04-2012
Β 2 36799/Γ2/02-04-2012
Γ 63447/Γ2/27-06-2005 
Εσπερινά Α 3 70000/Γ2/21-06-2011
Β 2 36798/Γ2/02-04-2012
Γ 36798/Γ2/02-04-2012
Δ 63444/Γ2/27-06-2005
ΕΠΑΛ Ημερήσια Α 2 42790/Γ2/12-04-2012/ΦΕΚ2132Β
Β 37596/Γ2/03-04-2012
Γ 111276/Γ2/08-10-2007
Εσπερινά Α 2 73030/Γ2/30-06-2011
Β 37596/Γ2/03-04-2012
Γ 37596/Γ2/03-04-2012
Δ 138011/Γ2/15-01-2008

Πηγή: ΥΠΔΒΜΘ

26-01-12 

Διευκρινιστικές οδηγίες για το μάθημα της Ερευνητικής Εργασίας της Α΄ τάξης Ημερησίων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ για το σχολικό έτος 2011-2012 (8837/Γ2/25-01-2012)

Πηγή ΥΠΔΒΜΘ: http://www.minedu.gov.gr/dioikhtika-eggrafa/eggrafa-deyterobathmias-ekpaideysis/26-01-12-dieykrinistikes-odigies-gia-to-mathima-tis-ereynitikis-ergasias-tis-a-taksis-imerision-kai-esperinon-epal-gia-to-sxoliko-etos-2011-2012.html

25-01-12

Αξιόλογηση ερευνητικής εργασίας Α’ Λυκείου (8534/Γ2/25-01-2012)

 Πηγή ΥΠΔΒΜΘ: http://www.minedu.gov.gr/dioikhtika-eggrafa/eggrafa-deyterobathmias-ekpaideysis/25-01-12-aksiologisi-ereynitikis-ergasias-a-lykeioy.html

30-09-11  Οδηγίες για τη διδασκαλία της Ερευνητικής Εργασίας της Α΄ τάξης Επαγγελματικού Λυκείου για το σχ. έτος 2011-2012  (113182/Γ2/30-09-2011)

Πηγή ΥΠΔΒΜΘ

30-08-11

Οδηγίες για τη διδασκαλία της Ερευνητικής Εργασίας της Α΄ τάξης Γενικού Λυκείου για το σχ. έτος 2011-2012 (97364/Γ2/30-08-2011)

Πηγή ΥΠΔΒΜΘ: http://www.minedu.gov.gr/dioikhtika-eggrafa/eggrafa-deyterobathmias-ekpaideysis/30-08-11-odigies-gia-ti-didaskalia-tis-ereynitikis-ergasias-tis-a-taksis-genikoy-lykeioy-gia-to-sx-etos-2011-2012.html

26-08-11

 Ωρολόγιο Πρόγραμμα Α’ Τάξης Ημερησίων και Α’ Τάξης Εσπερινών Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ) για το σχολικό έτος 2011-2012 (ΦΕΚ 1643/τ.Β/21-07-2011, 73030/Γ2/30-06-2011)

Πηγή ΥΠΔΒΜΘ: http://www.minedu.gov.gr/dioikhtika-eggrafa/eggrafa-deyterobathmias-ekpaideysis/26-08-11-orologio-programma-a-taksis-imerision-kai-a-taksis-esperinon-epaggelmatikon-lykeion-epal-gia-to-sxoliko-etos-2011-2012.html

14-06-2011

Ωρολόγιο πρόγραμμα των μαθημάτων της Α΄ τάξης ΓΕΛ(59609/Γ2/25-06-2011)

Πηγή ΥΠΔΒΜΘ
 

Υποβολή απάντησης

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

WordPress.com Logo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Log Out / Αλλαγή )

Google+ photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Log Out / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: